Aschko Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 hei. har du solgt rattet? er det den gamle eller nye typen?
EzzY Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 "Standard multifunksjonsratt med airbag" Det er vel ikke 3eik rattet det vel, men den vanlige 'store tunge klumpete' typen?
EzzY Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Aha, det var til E90 ja. Litt slapp leseevne utpå seinkvelden. Men det til høyre er til E46? Vurderer å bytte så jeg får Multifunksjon. Det skal vel være bare å flytte over airbag å koble i det? Ser iallefall airbag til både typer ratt har samme delenr hos gsbildeler. Såfremst det er det rattet da?
JMossige Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Det til høyre på bilde er M3 ratt til E90. Men har et e46 M-sport ratt med multifunksjon som jeg egentlig skulle ta multifunksjonen fra og montere på csl ratt, men hvis du er interessert, så klarer jeg meg uten multifunksjonen : )
EzzY Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Det var mer tanken om jeg kom over et multifunksjonratt til en grei pris. Har hatt bilen i 2 år nå, å klart meg fint uten så langt. Så det er bare å beholde det
Julianv Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Merke på angeleysne? Var litt gromt med gul farge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå