325ixx Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 det blir fuktig og rått i bagasjerommet når det regna ute, er litt fuktig inn mot baksete og på bagasjerom teppe. Hvor skal eg begynne? e36 sedan
325ixx Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 ingen som har vert borti at det har vert fuktig/rått i bagasjerommet?
so3nd Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 sjekk pakningen rundt bakasjelokket, hadde det samme probleme, då fant eg ut av det var der den lekk;) visst ikkje de er der så kan du spyle vatn rundtom å se kor det renner vatn på innsida
algroyo Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 rusthull i hjulbrønn ? kan være det kommer fukt derfra viss du har rust da
325ixx Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 er bra for rust ja, er ikke rust i hjulbrønn, men var litt vann der nedi. ikkje mye men litt. Det er er lite dreneringshull der, men det skal vel vere? er ein gummi propp der?
algroyo Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 skal være en gummipropp som du sier ja kan godt hende det hjelper å tørke opp det vannet som er og sette inn en liten varmeovn så du får tørket opp alt kan hende fukten er fra vinter med snø osv skal ikke så mye til , viss ikke ville eg sjekket gummipakningene rundt bakluken
325ixx Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 jepp, det skal eg gjere, er også litt fukt på innsida av bakruta heilt nederst liksom og litt fuktig inn mot bakseteryggen heilt nede.
algroyo Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 eg annbefaler at du setter inn en varmeovn så du får tørket opp alt så ser du om det hjelper . viss gulvteppe er vått blir det fort rust i gulvet på karosseriet ditt !
325ixx Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Er ikke fuktig på gulv heldigvis, skal sette inn ein lufttørkar eller varme ovn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå