Fredrik320i Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Hei har en 99 mod 320 E46 sedan, den blir aldrig varm kun når jeg står rolig ellers er måleren på blå , kan det ha noe og si at jeg har åpent luftfiler ? Ideer ?
Pesslaad Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Termostaten tipper jeg. Har samme problem med min at når jeg kjører så er motoren alt for kaldt, mens når den står i ro og sakte kjøring så blir det normal temperatur i motoren.
Fredrik320i Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Termostaten tipper jeg. Har samme problem med min at når jeg kjører så er motoren alt for kaldt, mens når den står i ro og sakte kjøring så blir det normal temperatur i motoren. ja har lurt på det samme , får vel kjøpe en ny termostat da
Lamek Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Termostaten tipper jeg. Har samme problem med min at når jeg kjører så er motoren alt for kaldt, mens når den står i ro og sakte kjøring så blir det normal temperatur i motoren. ja har lurt på det samme , får vel kjøpe en ny termostat da Om du ikke har spesielt peiling på skruing og lufting av kjølesystem så anbefaler jeg at du setter den inn på Bmw verksted.. Koster deg 1000-1500,- Ink termostat og du blir ikke plaget.. Dem kan være vrien å få luftet skjønner du..
Fredrik320i Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 ja har lurt på det samme , får vel kjøpe en ny termostat da Om du ikke har spesielt peiling på skruing og lufting av kjølesystem så anbefaler jeg at du setter den inn på Bmw verksted.. Koster deg 1000-1500,- Ink termostat og du blir ikke plaget.. Dem kan være vrien å få luftet skjønner du.. ja okei, da gjør jeg heller det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå