evi Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Trenger del nr 1 på bildet her. Oppheng til kassa. ALLE deler på bilder her, samt den plata rundt girmansjetten ++ i midtkonsollen (Trenger det i svart) Og en god del på bildet her, så tror egentlig det er best komplett, pga så jævlig mange smådeler.
evi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Opp med seg, da jeg vil komme igang før vintern!
turbokula Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Opp med seg, da jeg vil komme igang før vintern! når du bygger om fra automat og manuell så trenger jo du clucth pumpa og sving hjuls og clutch og trykk plate og giroverføringa har en girkasse til deg som er bra som du kan får for 500kr vis du inntresert den er bra vil bare bli kvitt det husk pedal sette fra manuell det ekke så dyrt giroverføringa kan du kjøpe nytt koster 250kr
evi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Har så og si alle delene. Mangler kun det jeg har skrevet her Skulle gjerne kjøpt kassa kun for å ha i reserve, men fattern synes jeg har nok bildeler liggende rundt.. Blir noen lapper for det her nytt, og jeg vil helst ha det billigst mulig, da jeg både har brukt masse på dette prosjektet fra før, samt at jeg nå er student.
Sonicx66 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 har pedalene eller boks fra 525 ix manuell
bmw520 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Du må vel bytte hele pedalsettet fra aut til man, da det ikke er bare bare å bytte bremsepedal og sette på clutchpedal Uuansett, så har jeg vel det du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå