yngve_bmw Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Heisann, leste på et amerikansk forum for en stund siden (husker ikke hvilket) der det ble anbefalt å sette på en bakepotte fra en M52 på M43, da dette visstnok ga bedre luftstrøming enn noen av trimmepottene som finst. Pluss at en OEM-potte er betydelig rimeligere enn f.eks. Supersprint eller Simmons... Er det noen her som har prøvd, eller kjenner neon som har prøvd dette?
yngve_bmw Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 kanskje jeg blir pioner her da
ronnyskretting Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Tror ikke det går uten mye tilpasning. M52 har vel 2 rør som går bakover mellom pottene mens M43 har ett rør. Blir en del tilpasningsjobb da, men mye er mulig så lenge du har litt rør og et sveiseapparat. Men rett meg folkens om jeg tar feil her.
yngve_bmw Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Tror ikke det går uten mye tilpasning. M52 har vel 2 rør som går bakover mellom pottene mens M43 har ett rør. Blir en del tilpasningsjobb da, men mye er mulig så lenge du har litt rør og et sveiseapparat. Men rett meg folkens om jeg tar feil her. Skal jo bare ha bakpotta da, der er det bare et rør... Et mer trengende problem er vel at rørdiameteren er forskjellig, noen som har tips?
yngve_bmw Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 kjøp overgang, sveis, tut og kjør. mååååååå det sveises?
D.Toft Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 kan sikkert bruke klammer og, men det ser jo helt klovn ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå