Path8 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hei:-) har en e30, med m50b20, som skal handles inn turbodeler til denne månen.. Trenger hjelp til kordan eg kan få en ca 250-300 på standar innmat?? Noen som har en oppskrift på dette, så sitter eg stor pris på den hjelpen eg kan få har en motor av 1994 mod e36, med kilometerstand på 143 000.
ehrnst Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 tja... svenskene presser ut mer enn det. e85 og sprut er stikkordene
Path8 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Sprut blir det.. Men e85 er usikkert, er ikkje så mangen steder i bergen og fylle ennå..:-\ eneste er ka eg må ha og gjøre for og ligge på de hestene:-)
Joachim_M5 Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Gjør det enkelt for deg selv og bruk en en m50b25 med en gang. 0,5bar ladetrykk så har du omtrent 300hk, og det kan oppnås på enkelt vis. Du får søke og lese, jeg gidder ikke ramse hele lista med hva du kan bruke, har gjort det for mange ganger allerede.
Path8 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Ja, okey.. Var bare att eg fikk en koplett motor og kasse.. Så tenkte og spare meg fra og kjøpe ny motor, og heller ligge de ekstra pengene på denne.. Kanskje dreie ned stemplene litt..?? Og en stålpakkning:-)
Joachim_M5 Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Ja, okey.. Var bare att eg fikk en koplett motor og kasse.. Så tenkte og spare meg fra og kjøpe ny motor, og heller ligge de ekstra pengene på denne.. Kanskje dreie ned stemplene litt..?? Og en stålpakkning:-) Bedre og billigere å bare bruke en helt urørt b25, mye mer effekt i hele registeret. Skjønner ditt ståsted, men jeg hadde uansett gått for en b25. Volum ruler!
Path8 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Okey.. Hvor er det mulig og få tak i en b25 til en normal pris?
Path8 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Har b28 fra e39 med kasse og alt for 4000? E det en potensiel motor? Kanskje prøve og godkjenne motor i bil før turbo blir slengt på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå