Tomatsu Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Heisann, har byttet fra m52b20 til m52b25, bilen vil selvsakt ikke starte med 523 hjernen pga startsperre, har prøvd å søke mye om ossen dette kan fikses uten lykke, 523 er 96 moddel og 520´en er 98, la merke til at det tydligvis er forskjellige starsperrer på de to, da det satt en boks i rattstammen på 520 en og det gjorde det ikke i 523.
mudbug Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Heisann, har byttet fra m52b20 til m52b25, bilen vil selvsakt ikke starte med 523 hjernen pga startsperre, har prøvd å søke mye om ossen dette kan fikses uten lykke, 523 er 96 moddel og 520´en er 98, la merke til at det tydligvis er forskjellige starsperrer på de to, da det satt en boks i rattstammen på 520 en og det gjorde det ikke i 523. Har du ews 2??? Hvis det er det, så parer du DME og ews2 med INPA/DIS. Hvis du har EWS3, må du sette hjernen i den tilstand som ny. Jeg har kjøpt en brukt DME fra Ebay, sendte til en i Tyskland. Han reset den som ny. Du kan gjøre det selv, men det er dyrt med programvare og interface. Det kostet meg 90 euro med sending. Nå har jeg en reservert DME i virgin tilstand .
Tomatsu Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Heisann, har byttet fra m52b20 til m52b25, bilen vil selvsakt ikke starte med 523 hjernen pga startsperre, har prøvd å søke mye om ossen dette kan fikses uten lykke, 523 er 96 moddel og 520´en er 98, la merke til at det tydligvis er forskjellige starsperrer på de to, da det satt en boks i rattstammen på 520 en og det gjorde det ikke i 523. Har du ews 2??? Hvis det er det, så parer du DME og ews2 med INPA/DIS. Hvis du har EWS3, må du sette hjernen i den tilstand som ny. Jeg har kjøpt en brukt DME fra Ebay, sendte til en i Tyskland. Han reset den som ny. Du kan gjøre det selv, men det er dyrt med programvare og interface. Det kostet meg 90 euro med sending. Nå har jeg en reservert DME i virgin tilstand . Takk for svar, er ews 2 i 523 og ews 3 i 520, kan jeg flytte over ews boksen, og da vil den starte nøklene som hører til den? Vet ikke hva INPA/DIS er for noe :S
mudbug Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Heisann, har byttet fra m52b20 til m52b25, bilen vil selvsakt ikke starte med 523 hjernen pga startsperre, har prøvd å søke mye om ossen dette kan fikses uten lykke, 523 er 96 moddel og 520´en er 98, la merke til at det tydligvis er forskjellige starsperrer på de to, da det satt en boks i rattstammen på 520 en og det gjorde det ikke i 523. Har du ews 2??? Hvis det er det, så parer du DME og ews2 med INPA/DIS. Hvis du har EWS3, må du sette hjernen i den tilstand som ny. Jeg har kjøpt en brukt DME fra Ebay, sendte til en i Tyskland. Han reset den som ny. Du kan gjøre det selv, men det er dyrt med programvare og interface. Det kostet meg 90 euro med sending. Nå har jeg en reservert DME i virgin tilstand . Takk for svar, er ews 2 i 523 og ews 3 i 520, kan jeg flytte over ews boksen, og da vil den starte nøklene som hører til den? Vet ikke hva INPA/DIS er for noe :S jeg hørte at du må flytte hele settet dme, ews, tenningslås, nøkler og lås på bagasjelokk.
///Naitsirk Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Heisann, har byttet fra m52b20 til m52b25, bilen vil selvsakt ikke starte med 523 hjernen pga startsperre, har prøvd å søke mye om ossen dette kan fikses uten lykke, 523 er 96 moddel og 520´en er 98, la merke til at det tydligvis er forskjellige starsperrer på de to, da det satt en boks i rattstammen på 520 en og det gjorde det ikke i 523. Har du ews 2??? Hvis det er det, så parer du DME og ews2 med INPA/DIS. Hvis du har EWS3, må du sette hjernen i den tilstand som ny. Jeg har kjøpt en brukt DME fra Ebay, sendte til en i Tyskland. Han reset den som ny. Du kan gjøre det selv, men det er dyrt med programvare og interface. Det kostet meg 90 euro med sending. Nå har jeg en reservert DME i virgin tilstand . Ews3 består av to utgaver, Ews3.2 og Ews3.3. Ews 3.2 kan kodes som Ews2 men det kan ikke Ews 3.3. Denne har maks Ews 3.2 da ingen euromodel har ews3.3 før tu.
Tomatsu Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Vil helst ha den andre hjernen fordi merket grei forskjell i ytelse men hvis det er alt for mye jobb så spørs det om jeg gidder, hvis jeg bytter tenningslåsen må jeg jo også gå rundt med to sett nøkler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå