jojr Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bilen er levert med navi og S602A BORDMONITOR MIT TV On-board monitor withTV Men får ikke inn noen kanaler, er det pga digitalt bakkenett? er det noen enkel måte å kunne få inn tv på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 noen som har ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Det er fordi det er digitalt ja. Du må ha en form for dekoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Det er fordi det er digitalt ja. Du må ha en form for dekoder. Finnes det noen form for dekoder som kan brukes eller er det en kostnad det ikke er verdt. Er jo i utgangspunktet skjelden man "trenger" tv i bilen. Men artig når den først er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Det aner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Joda, du kan få nrk i bilen. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=917 Virker greit i min i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Joda, du kan få nrk i bilen.http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=917 Virker greit i min i hvertfall. Det hørtes bra ut, da får du i alle fall inn noe der, liker ikke å ha ting som ikke funker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hehe får vel ekstra tv lisens da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hehe får vel ekstra tv lisens da Det skal du ikke se bort fra gitt. Antagelig blir du registrert som mottaker når du kjøper en sånn box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Sånn som skatt / avgifter er i dag ser eg ikkje vekk fra det . Men uansett så er det ikkje meir en 1 lisens per husstand , så betaler en fra før er det 0 stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå