Sarpsborg1997 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Hei Har fått en stygg skurrelyd i radioen min. Høres akkurat ut som en jackplugg som ikke er puttet skikkelig i. Det merkelige er at når jeg skrur opp lyden over et visst nivå, blir den helt normal igjen. Noen som har vært borti noe lignende? Eller er dette en god grunn til å oppgradere til dynavin d99 Har filmet enheten så dere kan høre hvordan feilen utarter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jeg hadde også skurring og delvis bortfall av lyd. Dro ut alle plugger på tv-tuner, radio-tuner, gps, cd-veksler++ Renset disse med electro-clean/tannbørste, og monterte sammen igjen. Alt har virket perfekt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Kan godt ta ut RCA-kabler (signal) for å se om det er noen av disse som forårsaker ulyder, men husk at anlegget må være helt OFF når det gjøres. Koble helst fra minuspol på batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarpsborg1997 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Skal ta en titt på dette når jeg kommer hjem fra offshore. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå