Gå til innhold

BMW E30 325i 24V M50

BMW_BOY
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge E30`n min da jeg ikke har brukt den på to år nå!

Bilen er en 2 dørs 1985mod 320i med manuell gir, den har org soltak, og er diamantsvart.

Den er hovedtenkt til banekjøring, og er rask og moro rundt på banen!

Bilen er ikke godkjent med M50B25 motoren, men bilen har fult E30 325i understell som kreves for godkjenningen.

Den er vel også et meget godt ugangspungt til den som vil ha mye mere power da en M50 motor er bra til turbobygg.

Motor og girkasse er fra -94 325i og kommer fra KOED, med racing E36M3 radiator med to stk el.vifter og 325ix bremsekraftforsterker. Det sitter også ny Sachs Performance Racing Clutch i den. Ikke Zinter med en som er sterkere en Std.

Felger er nye 8x17 fra GS med bra 205/40-17 dekk.

Det er også montert E30M3 diff med 25% lamelsperre. Alt av foringer er nytt. og rust er sveiset på kjente plasser. Jeg har også satt på fult justerbart senkesett med også demper justering(hardhet) Dette er veldig stivt selv når det ikke står på det strameste. Og satt på de kraftigeste krengestagene fra H&R som også er justerbare!

Alle bremser er nye og det sitter Yellostuff bremseklosser og Zimmerman skiver.

Scorpion eksos og chip på motor.

Har også montert to bensinpumper, da den ene sitter i org tank og den andre i bagasjerommet sammen med en catchtank.

Effekt uvist.. Std yter den 192hk, så er nok litt mere. Har også satt på E36 tannstang for bedre styrerespons og servo. Org sports stoler som i E30M3 +++

Den ble vist til EU og fikk en mangel, Senkesettet var ikke godkjent, men jeg har strøkne 51mm fjørbein liggende og et 60/40 senkesett med TUV papirer til.

Grunnen til salg er at jeg vurderer å satse på Racing i Shortcar i stedet :)

Pris ant 60000.-

Johnny B

Mob 90038586

o60d5u7fjpve2diu447a.jpg

o3uzexfhomnkxqwiepq9.jpg

b2oxqzwo1aw7suw1rmz6.jpg

nyyfcuupm9ukvg6s0qc9.jpg

39651ubsb3f6ch7v7fh6.jpg

zromwl0z30fzwdo7psar.jpg

99hnccfv016m80v65su3.jpg

dlw6umxbw9w1tym2fqml.jpg

8mztpfl2w7ose7fxx6p3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...