BMW_BOY Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Vurderer å selge E30`n min da jeg ikke har brukt den på to år nå! Bilen er en 2 dørs 1985mod 320i med manuell gir, den har org soltak, og er diamantsvart. Den er hovedtenkt til banekjøring, og er rask og moro rundt på banen! Bilen er ikke godkjent med M50B25 motoren, men bilen har fult E30 325i understell som kreves for godkjenningen. Den er vel også et meget godt ugangspungt til den som vil ha mye mere power da en M50 motor er bra til turbobygg. Motor og girkasse er fra -94 325i og kommer fra KOED, med racing E36M3 radiator med to stk el.vifter og 325ix bremsekraftforsterker. Det sitter også ny Sachs Performance Racing Clutch i den. Ikke Zinter med en som er sterkere en Std. Felger er nye 8x17 fra GS med bra 205/40-17 dekk. Det er også montert E30M3 diff med 25% lamelsperre. Alt av foringer er nytt. og rust er sveiset på kjente plasser. Jeg har også satt på fult justerbart senkesett med også demper justering(hardhet) Dette er veldig stivt selv når det ikke står på det strameste. Og satt på de kraftigeste krengestagene fra H&R som også er justerbare! Alle bremser er nye og det sitter Yellostuff bremseklosser og Zimmerman skiver. Scorpion eksos og chip på motor. Har også montert to bensinpumper, da den ene sitter i org tank og den andre i bagasjerommet sammen med en catchtank. Effekt uvist.. Std yter den 192hk, så er nok litt mere. Har også satt på E36 tannstang for bedre styrerespons og servo. Org sports stoler som i E30M3 +++ Den ble vist til EU og fikk en mangel, Senkesettet var ikke godkjent, men jeg har strøkne 51mm fjørbein liggende og et 60/40 senkesett med TUV papirer til. Grunnen til salg er at jeg vurderer å satse på Racing i Shortcar i stedet Pris ant 60000.- Johnny B Mob 90038586 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Denne fikk jeg lyst på! Dumt der selvfølgelig er laangt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Denne har vel 2er feil, og må vises på Statens Vegvesen for å få godkjent senkesett og så videre på EU? Eller har du bare en vanlig 2er feil som kan vises på vanlig verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Det er en 2er feil ja, og hvis senkesette skal være godkjent må den på biltilsynet en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 SOLGT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå