ronnyskretting Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Skulle kjøpe den DVDen til min samboer da hun ville starte hjemmetrening etter fødselen. I den forbindelse klarte jeg av en eller annen grunn kjøpe 2 stk så jeg har en til overs om noen er interressert i den. Er uåpnet og aldri brukt. 200,- frakt. Ta kontakt på PM eller Tlf: 98208512 om noen vil ha den. Vet det kanskje ikke er rette plassen å annonsere noe slikt, men prøver allikevel. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som vil kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå