Janthomas Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ønsker å selge min E30 da jeg ikke får brukt den. Negativt: - Liten bulk i høyre forskjerm, Liten bulk i bakskjerm og 2 små i bakre passasjerdør - Liten sprekk i bunnpanna( Har fikset dette med kjemisk stål, men vet ikke hvor lenge det holder) -Mtech1 Frontfanger sitter litt dårlig (vanskelig å få klipsa festa skikkelig) - Dørhåndtak på høyre passasjerdør er knekt i festet, men man får fortsatt åpnet døren innenifra - Dørtrekk på førersiden sitter dårlig - Diffen bråker litt( kan være så liten feil som for lite olje) denne er er nymontert og skulle være forholdsvis bra stand - Speedometer sluttet å virke etter diff bytte - Ene brock felgen er litt kantkjørt (men ikke skeiv) - øvredel av bakfanger bør byttes - Sprekk i frontrute (dette tar du bare på forsikringen) - Høyre framdekk humper etter en bråbrems som har flata det litt Positivt: - Diffbrems - Rustfikset for 25000 så det skal være så godt som 0 rust under - Alt av endeledd, svingarmer, bremserør og bærekuler er byttet. - Startech og hella DE lykter - Motoren virker å være i veldig bra stand og starter alltid - Mtech 1 front og bakfanger - EU godkjent - Godkjent senket - Følger med shortshift - Følger med vinterdekk (krysseik felger) - Vei avgift betalt - Nye sommerdekk - Sort taktrekk med takluke som er tett! Bilen går for 42000,-! dette er et stort tap fra min side, men situasjonen har gjort at jeg må selge den! Fikser du framdekket og bunnpanne så er dette en bil som vil holde lenge! Kan nås på 69017988 etter 17.00 eller via PM Bilen står i Fredrikstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hei. Håper bilen er forsatt til salgs. Hadde det vært mulig å fått noen bilder av nevnte bulker, sprekk i ruten, motorrom, kanaler og hjulbuer. Og hva er kilometerstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Heisann, ja den er til salgs enda, skal ordne bilder til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bytte i e39 523, nesten nettopp eu godkjent 2,5l, skiften en del slitedeler i år, og har liggende ekstra dele motor. Vinrød me automat. Send pm om inntresse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Får ikke noe særlig bedre bilde av bulkene enn dette da de ikke er så veldig synlig! bilen er forøvrig gått 275k! står nå i skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Bildene ser greie ut. Kunne jeg fått mer info om hva som er gjort av rustarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Byttet kanaler, gulv, fikset rusthull i torpedovegg, samt byttet bremserør som var rustne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du mulighet for å få bilen på bukk vis jeg tar en tur innom for å se på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Da må jeg høre med min bror og finne ut om han har noe tilgang til bukk på jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå