Tommy Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jeg har kjøpt et nytt sett til min M3, å har da dette som stod på. Bakdemperene er lekk, men bakfjærer er bra (litt overflaterust) og coilovers foran fungerer helt fint. Selges kr 2500.- inkl frakt og forskuddsbetaling (i norge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Langt har de gått? Justering på bakdemperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Er ikke sikker på km stand, men bilen har gått 115000km, å jeg tviler på at de har stått på siden den var ny. Er justering på bakdemperene ja, men de er som sagt lekk, å må nok byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Riktig.. Hm.. Nye bakdempere koster omtrent 1500 kr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 er di forran 100% ? Har du papirer på settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 er di forran 100% ?Har du papirer på settet? Fungerer helt fint ja, bortsett fra at de er litt slitt kosmetisk. Har ikke papirer, ettersom det stod montert på bilen da jeg kjøpte den, å det lå ikke noen papirer i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hva legger du i fungerer fint? Kan slenge inn bud på 2000 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hva legger du i fungerer fint? Kan slenge inn bud på 2000 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Dvs at de var helt i orden da jeg tok dem av bilen, det var bare bakdemperene som var lekk (var et kjent problem på disse settene, som hadde bakdempere levert av koni) Er en som sendte en PM i går kveld, å sa han skulle ha dem, men har ikke hørt noe mere fra han, så vi kan snakkes hvis han ikke bekrefter noe til i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Send meg melding så fort du veit no Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Papirer skal det ikke være noe problem å få tak i. Send Mail til KW med nr på dempere/fjærer så får du tilsendt tüv papirene. Kjører med dette settet på 3.2 bruksbilen, og det fungerer kjempe bra(sammen med en drøss polyforinger og en gjeng med uniballs) Til denne latterlige prisen får man MYE "understell" til prisen av et billig sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Kjører du original dempere bak? Har supersport bakdempere liggende nemlig.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Kjører du original dempere bak? Har supersport bakdempere liggende nemlig..Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sikter du til meg? Net jeg har KW 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Til deg ja. Ordla meg litt feil der, mente om du brukte kw dempere bak ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hvordan ble det? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå