r0nningen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Noen smartinger her inne som kan forklare meg hvordan man stiller inn registeret på en m50b25 non vanos? Har prøvd alt, men stempelene treffer ventilene, så noe er garrantert feil her.. Om dere eventuelt har noen bilder å laste opp, sånn at jeg ser hvordan dere har gjort det merker er fulgt! , men alikevell, 180 grader feil har jeg hørt noe greier om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 skal se om jeg kansje har noen bilder liggende fra da jeg gjorde det, (min var vanos).... lest haynes boka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/73/92 dette er for og bytte cammer. men er timing av hele greia der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris30 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jeg ville satt veiva i OT også sett om kammene er med, dvs at du skal se to prikker på bakant på begge kammene, de skal ligge vannrett med topppen:) Prikkene ser slik ut, ca nederst på bildet. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0nningen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ja jeg har satt prikkene vannrett med toppen og veiva på merket sitt, men når jeg strammer til kamdreva å kjedestrammeren, så låser systemet seg en etter en halv gang med skralla på 22mm bolten.. Dekkbrenneren: Ja alt av bilder er til hjelp Takk for svar folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Har du plana toppen eller blokka, og hva slags tykkelse var det på toppakningen du satte dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Du har knastene på begge kammer for syl 1 pekende mot hverandre når du timer registeret? og veiv i ØD (sees på merke på reimhjulet står mot merke på registerdekselet). 4kanta "kossene" på kammene skal stå plant bakerst, men det hørest det ut som du har fått med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0nningen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Toppen er ikke plana bare overhalt og vaska grundig i delevasker, har brukt samme topp-pakning da denne ikke var så værst (vet jeg skulle hatt bytta den,men når det kosta 3600 kr for komplett pakningssett og 1400kr for topp pakning så blei det den gamle) , veiva står i merket sitt, kamm-merkene er plant med toppen. Alikevell slår den oppi.. Noen som kan skjønne hvorfor? :S veiva 180 grader feil i forhold til kammene? har jeg forstått det riktig går veiva 2 ganger mens kammene går 1 runde? Takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Toppaknings-sett komplett M50 Varenummer: 11121730253 1723,- hos http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/r ... 1.htm#1543 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 lås bunn med bolt inn i svinghjulet. da går det ikke ann og få det feil. for svinghjulet kan ikke settes feil på veiva. og da er den bombesikkert. men det står alt sammen i linken jeg sente deg her...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå