Ynot Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har lyst å kjøpe meg et kodeverktøy/diagnose scanner selv? men har ikke anelse hvordan man bruker en slik? og har heller ikke lyst til å F**** opp bilen heller da så lurer på om det er noen på søre sunnmøre som kan kode spilleren i min E60 til å spille mp3? og å slette en feilkode evt? og gjerne en kort introduksjon i scanner/diagnose bruk bilen det gjelder er en 04 E60 520i, men produsert i desember 03 så ingen mp3 ut av boksen så å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 noen? er ikke snakk om gratisarbeide såklart, men hadde vært greit å sluppet å betale et verksted flere tusen for slike ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Jeg har carsoft du kan få prøve, men usikker på om det funker på e60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 he he ja ikke vet jeg spørs om en bare må bestille seg en scanner? er vel under kategorien "kjekkt å ha" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Ja det går nok under kategorien kjekt å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå