zoomzoomis Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Går ujevnt på tomgang men fungerer fint på høyere turtall. Noen tips? eneste prob jeg vet den har for øyeblikket er oksygen sensor som er gåen. men den har vell ikke noe inspill før bil er varm ?. sjekket luftmasse måler, rengjort den grundig. skitet toppdeksel pakning som lakk.
zoomzoomis Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Sjekket tomgangsregulator? jepp !
Thewiz Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Koble ut lamdasonden din. Sjekk for sprekker i innsugsbelg / innsug. Koble ut LMM og se om det er forskjell.
zoomzoomis Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Koble ut lamdasonden din. Sjekk for sprekker i innsugsbelg / innsug. Koble ut LMM og se om det er forskjell. lmm funker, fant ingen sprekker elns. ingen forskjell på om lambasonde var koblet i eller ikke. men har den noe betydning før bil er varm ?
Thewiz Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Jeg tipper LMM, den kan fortsatt være deffekt selv om du har rengjort den.
zoomzoomis Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Jeg tipper LMM, den kan fortsatt være deffekt selv om du har rengjort den. mulig det, prøvde koble den ut og da ble det helt på trynet .
halseth Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Hadde samme problem med min, byttet veivhusventilasjon så ble alt bra
zoomzoomis Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Hadde samme problem med min, byttet veivhusventilasjon så ble alt bra Hvor sitter denne da? hvordan ser den ut?
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Det er slangen som går foran innsuget rett inn i toppdekselet. Så er det 2 slanger som går under innsuget bak / under innsuget på motoren.
zoomzoomis Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 ok, takker for hjelpen. Da blir dette det neste jeg får prøve
halseth Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Hadde samme problem med min, byttet veivhusventilasjon så ble alt bra Hvor sitter denne da? hvordan ser den ut? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/9027.gif Del nummer 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå