Skrullex Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Som topic sier, finnes det overganger å få kjøpt så jeg kan sette in en nyere spiller i min gamle e39? Har fått tak i en cd-spiller, men der er det flate pinner i kontakta mens jeg har runde pinner i bilen.. På forhånd takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 hva type spiller snakker du om? orginal bmw spiller? har ikke sett slike overganger selv, men alt kan vel lages Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Jepp, original bmw spiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 De overgangene der kan en få mange plasser. koed, gs osv.. har slike. Mener den har delenr 61126913957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Okay, takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå