aalgaard Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hei! Tenkte å trimme min bmw e39 litt. Motoren som står i er en m52b28 med dobbel vanos. Oså lurer jeg på hva jeg bør gjøre? Har tenkt på innsug og chip osv. Har hørt at det hjelper endel å hive på m54b30 innsug på denne motoren stemmer dette? Hadde også vært greit å vite hvor mye hest jeg for på de forskjellige mulighetene jeg har Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 det er vel innsug fra m50b25 du skal bruke om du har m52. monteringskit finner du på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Nei, han har m52b28tu dobbelvanos motoren. Så det blir m54b30 innsuget du skal bruke ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Nei, han har m52b28tu dobbelvanos motoren. Så det blir m54b30 innsuget du skal bruke ja Noe annnet jeg må ha nytt hvis jeg kjøper m54b30 innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå