Gå til innhold

Kan slettes


noia87
 Share

Anbefalte innlegg

525i Selges som prosjekt til en som har tid til litt småtteri. Hbo 7000 for hele bilen

Har også en 740ia som selges EU til 08/13

Har for mange prosjekt og har ikke mulighet til å gjøre noe med disse nå.

kan vurdere salg av deler fra 5-serien mye bra deler.

Ring meg gjerne eller send sms 97540470

Mvh Kenneth

http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1510311

http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1508528

gn0qbacij9x6o2xcmvth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er ikke helt sikker. har ikke åpnet den. men den funker og det var det jeg ble fortalt da jeg kjøpte en delebil med denne på og fikk beskjed om at den var fra m5. har ikke sjekket noe men er ganske sikker på at det er en 210 diff men vet ikke hva utvekslinga er. den var nylig hatt service på da jeg satte den over på min. linkene funker fint for meg.

Autodb har vært nede litt idag. kan det være at du ikke kom inn pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. jeg har 25% på 7 serien og det er ikke det samme i det heletatt

men det kan være du har rett, som sagt har jeg ikke sjekket den. det kan ha vært byttet innmat i den for alt jeg vet. men fikk bare beskjed om at det var 75% og at diffen kom fra e34 m5. men folk sier mye rart for å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være jeg har blitt lurt. jeg fjernet derfor 75% fra overskriften da jeg ikke er sikker.

Jeg er ikke int i å lure noen, sånt blir det bare tull av. men er det da bare 25% på e30 m3 diffen også? jeg har nemlig en slik på e30 min og den også fikk jeg beskjed om at var 75%. både e30 og e34 slepper alltid på begge og rompa kommer med engang. jeg er sikker på at det ikke er noe sveisa greier fordi det er annerledes å kjøre med. og på snøen var e34 veldig bra og den spinner aldri bare på 1 hjul. men det kan ha vært byttet innmat i den. hvis det blir til at jeg gidder å ta det fra hverandre så kan jeg sjekke litt mer. men er mest int i å bruke mest mulig tid på e30 min og skru minst mulig på 7 og 5 serien da det er e30 som gjelder nå som jeg ikke har plass til andre enn den. litt kjedelig å stå ute å skru nå som det begynner å krype mot minus. hehe.

Du skal ikke ha m50 til e30n din da? 1,8is fløtter seg kanskje greit med turbo. jeg hadde m50 i min men solgte den nå i sommer, det er en artig motor men må nok ha s38 oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men man får jo kjøpt grom innmat til diffene på koed om jeg ikke tar feil. og der har de vel en som sperrer 75% mener jeg. priset deretter også om jeg ikke husker helt uriktig

318is 320is 325is? mener du e30? synd det ikke er så mange originale 325is e30 med venstre ratt om det er noen i det heletatt. det hadde vært kult å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sør africa brukte 325is på lik linje som italia brukte 320is som m3 stemmer ikke dette.?

har sjekka endel etter 325is og har funnet importerte i england og noen i sør africa alle da med høyre ratt. har hørt at 318is motoren kan bli passe hissig bare med sugetrim og motoren veier vel ikke så mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...