M3 Yngve Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er jo et problem med noen biler når man kjører på bane at servo olja blir varm. Noe som har noe tips på olje som tåler varmen bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hva med å bytte til en elektrisk servopumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Mange av dem funker ikke godt nok. Og med litt bedre olje, tror jeg det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Kjører med pennzoil atf eneste olje jeg ikke har opplevd har kokt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Elektrisk servo rattstammen fra Nyere Opel combo! Det er det råeste jeg har prøvd! Like lett på rattet om den henger i lufta eller står på bakken:) og med Kittet du får kjøpt kan man justere hardheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hva med omega sin atf olje? Koster såklart skjorta, å dressen, men den skal være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 De fra Opel er bra, men på en bil med mye rattutslag, og fort frem og tilbake, henger vist dem ikke helt med. Har troa på ny el tannstanga til BMW. Men er ikke intr å bygge det om, bare en olje som er bedre en vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hva slags atf olje kjører du med nå da ? Må kjøre en fullsyntetisk atf olje evt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 De fra Opel er bra, men på en bil med mye rattutslag, og fort frem og tilbake, henger vist dem ikke helt med.Har troa på ny el tannstanga til BMW. Men er ikke intr å bygge det om, bare en olje som er bedre en vanlig. Det kan jeg love deg at de gjør, har Opel rattstamme på rallycrossbilen , og det funker helt rått , er med mye bedre enn en oljeservo, selv med mye ratting, du blir ikke skuffa ! skal montere det på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Monter kjøler foran i luftstrømmen. Er en smal flott kjøler orginalt på volvo xc90 som kanskje hadde passa fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå