bloobay Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Kjøpte meg en dynavin d99 til e46 men fikk ikke med den lille boksen som skal monteres for obc eller hva det heter skal funke og multirattet skal funke. Det jeg lurer på er om denne boksen også må være der for å få internett tilgang? Noen som har peiling? Hvordan kommer jeg på nett med spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Nei, Internet er koblet til i den ene usb dingsen som følger med tror jeg. Den dingsen som er til rattet og obc har ikke noe med internet å gjøre hvorfor fikk du ikke med denne? Det skal jo følge med.. Sikker på at du ikke har rotet den vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Finnes allerede tråd om wifi på D99 viewtopic.php?f=10&t=233596 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja, så det. Men tenkte mer på om det går ann å gå via mobil eller noe sånn. Eller om jeg kan bruke sim fra mobilen i greia som fulgte med i pakken. Føler ikke at jeg fikk noe svar på dette fra tråden du la ved:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Nei, Internet er koblet til i den ene usb dingsen som følger med tror jeg. Den dingsen som er til rattet og obc har ikke noe med internet å gjørehvorfor fikk du ikke med denne? Det skal jo følge med.. Sikker på at du ikke har rotet den vekk? Hehe, helt sikker på det ja. Pakken har tydeligvis vært åpnet tidligere. Men den er vel på vei i posten nå tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, så det. Men tenkte mer på om det går ann å gå via mobil eller noe sånn. Eller om jeg kan bruke sim fra mobilen i greia som fulgte med i pakken. Føler ikke at jeg fikk noe svar på dette fra tråden du la ved:) Ikke noe SIM slot i noen boks som medfølger nei. Men du kan gå via en Mobilt Bredbånd router, men du må ha Wifi dongel da. Du kan og bruke mobiltbredbånd direkte - alt sånt, enten det er BT eller Wifi eller Mobiltbredbånd må gå i GPS-USB inngangen. Det å få til mobilt bredbånd direkte via dongle (Telenor, sort liten jævel) har jeg ikke fått til, men så har jeg ikke prøvd så hardt og ei heller gjort noen innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khaidinhngo Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hvor får jeg kjøpt wifi dongle til dynavin? har prøvd med den belkin donglen men den funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå