Andersio Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hei, bilen min ble kræsjet av faren min rett etter jeg fikk skilter på den og rett før jeg fikk lappen. Pappa har nå fått byttet tak, døra og er lakkering igjen. Faren min er ikke lakkerer og ting går for tregt så vurderer nå å selge den. Trenger sårt bil. Hadde noen spandert på nye felger og en skikkelig omlakkering hadde dette blitt en fin bil. Kan prøve å skaffe bilder hvis noen er interessert. Tar imot bud evt bytte. Er ikke mange av disse bilene til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hvor i landet? Hvilke pris? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersio Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Østfold, har ikke bilder akkurat nå, har bare bilder rett etter kræsjen. EDIT: Har vist ikke bilder her likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hvor holder du til? Bilder må du få ut.. Har den vært på taket eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersio Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Holder som sagt til i Østfold, satser på bilder i morgen. Ja, den var på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersio Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Beklager lite respons, er fortsatt interessert i å bli kvitt bilen her er bilder. BMW E30 318IS 1990. Kjøpt i 2001 hos forhandler, importert fra Sveits. Gått ett sted mellom 200-300k, har ikke tall her nå. Byttet deler for ca 8k før eu kontroll. Byttet styresnekke etter eu kontroll. Kræsjet. Byttet tak og høyre dør. Nesten ferdig lakkert. Hjemmelakk av en uten serlig lakkerfaring. Burde kostes på hellakkering for å bli strøken. Bulker i høyre framskjerm. Tar imot bud evt bytte. Står i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersio Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Siste bilder er FØR HELE taket ble lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Sett en ca pris er du snill. send meg mld på 40414338 Mvh Håvard R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har en hel og pen Merce du kan få i bytte http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1509119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stien Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Kunne du sendt meg prisen på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Pris? kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Send pris på PM. Holder til i Sarpsborg, å kan besikte bilen når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Du svarte aldri på hva du skulle ha for bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Er bilen til salgs eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå