Sturmtiger Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hei. Dette er en e36 325 91 modell, det startet å svinge skikkelig til høyre når jeg skulle skifte fra 1 til enten 2 eller 3 gir. Hva tror dere årsaken er? Ja, jeg vet at lakken ikke er skikkelig.
jsr-Racing Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Svingarmen er revnet fra karosseriet og må sveises opp igjenn..
babjorn Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Svingarmen er revnet fra karosseriet og må sveises opp igjenn.. +1 Er bare å jekke opp å sjekke,så finner man det fort ut
Sturmtiger Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Visste ikke at bakhjulene hadde svingarmer jeg, trodde det bare var forhjulene.
///MoePower Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Han mente ikke svingarmer som i at det er sving på bakhjulene.. Hvorfor jekker du ikke bare opp bilen og kikker, du må jo under der uansett?
TurboLag Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 å i h.... DER har du litt jobb foran deg! Støtter forslagene om svingarmer, de er eneste som bestemmer toe in bak...
Star33 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hmmmmmmmmmmm,,,, etter og analysert bilda dine så er dette høgst unormalt
Sturmtiger Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Hmmmmmmmmmmm,,,, etter og analysert bilda dine så er dette høgst unormalt Ikke sannt? Jeg er litt bekymra for å jekke opp bilen med min tvilsomme rusta 200kr biltema jekk. Tok åsså en titt under med noen bilramper, og så at alle bremserørene under var bøyd i forskjellige retninger, var store bulker i katalysatoren, manglet noen skruer torx skruer i diffen. Er det mye slit å flytte en 325i motor og girkasse + driverk i en 316i karrosseri, begge er e36 91 modeller?
jsr-Racing Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Både ja og nei .. er ikke noe problem vist man har kunskap og plass til og skru og tid.. ja vist man ikke har noe avdelen.. kan komme ned og kjøpe bilen av deg billig så er du kvitt problemt
Sturmtiger Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Jeg vil heller flytte motoren over enn å selge hele greien. Skal først se hva som har skjedd baki der når det blir noen sekunder med opplett hger i Bergen...
Espen02E30 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Mener ikke dette på en frekk måte, men dersom du kvier deg for å jekke opp bilen for å finne denne feilen vil det å bytte motor, gir osv gi deg mye utfordringer og ta masse tid. Du har nok desverre fått en alvorlig skade på denne bilen. Jekk opp bilen din, sett den på noen bukker og sjekk bakstilling. Tar du noen gode bilder er det sikkert mange her som vet hva som må gjøres. (Dette har nok skjedd med noen her inne før)
Sturmtiger Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Ja, hvis der er noen som kjenner en sveiser her i Bergen, så hadde det vert flott. Høyre bakhjul:
TurboLag Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 den løse saken der er svingarmen ja.. stalltipset nå er å IKKE kjøre bilen en meter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå