Gå til innhold

Er dette normalt for bakhjul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette er en e36 325 91 modell, det startet å svinge skikkelig til høyre når jeg skulle skifte fra 1 til enten 2 eller 3 gir.

Hva tror dere årsaken er?

20120929181805.jpg

20120929181811.jpg

20121001170008.jpg

Ja, jeg vet at lakken ikke er skikkelig.

Skrevet
Hmmmmmmmmmmm,,,, etter og analysert

bilda dine så er dette høgst unormalt

Ikke sannt?

Jeg er litt bekymra for å jekke opp bilen med min tvilsomme rusta 200kr biltema jekk. Tok åsså en titt under med noen bilramper, og så at alle bremserørene under var bøyd i forskjellige retninger, var store bulker i katalysatoren, manglet noen skruer torx skruer i diffen.

Er det mye slit å flytte en 325i motor og girkasse + driverk i en 316i karrosseri, begge er e36 91 modeller?

Skrevet

Både ja og nei .. er ikke noe problem vist man har kunskap og plass til og skru og tid.. ja vist man ikke har noe avdelen.. kan komme ned og kjøpe bilen av deg billig så er du kvitt problemt ;)

Skrevet

Jeg vil heller flytte motoren over enn å selge hele greien.

Skal først se hva som har skjedd baki der når det blir noen sekunder med opplett hger i Bergen...

Skrevet

Mener ikke dette på en frekk måte, men dersom du kvier deg for å jekke opp bilen for å finne denne feilen vil det å bytte motor, gir osv gi deg mye utfordringer og ta masse tid.

Du har nok desverre fått en alvorlig skade på denne bilen.

Jekk opp bilen din, sett den på noen bukker og sjekk bakstilling. Tar du noen gode bilder er det sikkert mange her som vet hva som må gjøres. (Dette har nok skjedd med noen her inne før)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...