E34-Jon Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Lurer på en ting, har E36 Sedan 320i, M50B20.. Har ett elektrisk problem tror jeg, har ikke så veldig peiling så spørr her! Når bilen er kald, går den fint , og den vill ikke starte på starteren uansett om den er kald eller ikke. når bilen er varm , eller etter ei stund mister jeg all interiørlys (forsvinner delvis) og det blir mørkt, turteller og alle målere slutter å funke. Lysa blinker sånn i hytt og gæver når de har slåkt også.. Har akkurat byttet dynamo og batteri.. Noen som vet hva dette kan være? Skjer bare når den har gått ei stund ( 30- 45 min ).
bricks Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Var borti noe lignenede der minuskabelen fra batteri gikk mot chassi,ovegangen der var rustet/irr, dog ikke BMW
E34-Jon Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 da skal jeg sjekke det etterpå! takk får svar!!
E34-Jon Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 var ikke dårling jording.. kan bremsekraffortsterkeren forårsake at den mister strømmen? får alt av lys blinker inni bilen når jeg bremser..;s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå