Tiseth! Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Har nå handla inn prosjekt for vinteren, da jeg mista førerkortet for et år i vår. Det er en 93mod E36 325 coupe, den har nok vært fin engang i tiden.. er en god del rust, skal sveise inn nye skjermer bak, bytte de foran, bytte til facelift grillramme og ny bakluke.. så blir det hellakkering, tror det blir orginal fargen mauritius blå! kom gjerne med tips til farger! Ting blir tatt litt over tid ettersom jeg får inn litt penger osv!
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Ser ut som et greit prosjekt det der, bra du fjerner rust og gjør den til et pent eksemplar igjen Er ikke så veldig mange strøkne 325i coupeer igjen at det gjør noe.. *subscribed*
Tiseth! Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Takk for det, begynner å bli få av de nå ja! Noen som kan fortelle meg hvorfor det kommer kun varmluft inni bilen? går ikke an å regulere varmen, blir jo steikvarmt!! Er det en regulator ellernoe som er gåen? Går det an å sette inn et slikt digitalt panel uten å bytte den "boksen" inne i dashen?
Tiseth! Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 innsugsbelgen ja, hehe. blir kjøp ny!
Tiseth! Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Flott Noen som vet om en kompressor til m54 motoren passer m50? http://www.ebay.de/itm/Bmw-Kompressor-k ... 500wt_1288
Kjellsen Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Høres ut som gode planer:) Bare å pøs med info og bilder! lykke til!
Tiseth! Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Har vært på eu kontroll, ble ikke så ille synes jeg, var bærearmsforingene, skivene bak og brekket som må gjøres noe med, dette tenkte jeg jo å bytte uansett Har fått et godt tilbud på en vortech v2 kompressor, får hele pakka for 12 000,- med cooler, rør osv.. Mangler vell bare sprut/chip og dyser. men blir nok byttet eksos og clutch! Kan litt om kompressor og sånt, men ikke nok. Fint om noen kan veilede meg litt om hvor mye trykk jeg kan kjøre, hvor mye hester jeg kan hente ut med ulike mods, hva jeg bør bytte osv. Tenkte å kjøre med uåpnet motor først. Er det verdt å kjøpe kompressor, eller er det like greit å koste på turbo eller større motor isteden? Takker for all hjelp jeg kan få
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 325 med enten turbo eller kompressor skal jo være temmelig så gromt tror e da. Om du ikke kjøper den kompressoren så vil jeg gjøre det liker planene dine!
Thewiz Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Var ikke så mye feil på EU kontrollen da Kompressor på denne hadde vært fett. Har så lyst på 325 selv!
Tiseth! Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Blir nok så jeg kjøper den ja, så blir det kdfi sprut og benking med tiden! Selger rattet jeg nylig kjøpte, da jeg bestemte meg for et annet posting.php?mode=edit&f=14&t=240072&p=2558392
termin Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 ikkje kjør Kdfi sprut, er visstnok mye tull med dette... Få heller tilrettelagd en chip så lenge til du får et skikkelig sprut Fekzen blant annet på forumet gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå