RemiA Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Etter at en svært useriøs selger ved navn Pisani klarte å selge bilen sin etter at flybillettene mine til Bergen var bestilt, og etter det ble sagt at bilen ble hentet av meg denne helga men som klarer å selge bilen til en annen person kun timer før flyet går, må jeg se meg etter en annen E36! Topp det, om man tjener en mill i året, men for en lærling som verdsetter pengene sine, var det 2000 kroner rett ut av vinduet. Håper Widerøe fikk glede av å se 2 tomme seter. Uansett. Jeg er forsåvidt på utkikk etter en E36. Kan være coupé, kan være sedan. Prisen må ikke være over 40 tusen, og det må være M-tech utvendig. Andre faktorer som trekker opp er jo selvfølgelig skinninteriør, delskinn, sportsseter og alt av M3 interiør. Eu-godkjenning til 2014 er et pluss. Den kan ikke ha gått langt over 220000, og ikke være rustet i hjel. Lakken bør være grei, og ikke et dusin av bulker og riper. Godskrevet vognkort hvis sier senkesett og felger i orden er også bra. 316i er ikke aktuelt. En bra 318i til 320i er det jeg ser etter. Så om du vil selge bilen din så skrik ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå