Sindre.s.b Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Fikk sladd på bilen i en rundkjøring og takten på viskerene endret seg , tilslutt stoppet høyre visker å fungere. Har sjekket sikringer osv .. Noen som vet hva problemet kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 defekt viskeroverføring kansje? demonter visker armene og fjern dekselet og se om du finner en eventuell feil nedi ved overføringen, siden du har sjekket sikringer og viss venstre visker ennå går fint så rekner jeg ikke med at det er motoren som er svidd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 får ta en nøye titt på det imorgen tidlig , håper det kun er viskern som er ute av "ledd" fordi den var veldig slakk , ikke noe motstand iden :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 du får håpe det er så enkelt å bare knipse den i hakk igjen, for slik var det ikke på min gamle e36, å herregud for ei greie.. d var så rustet rundt "foringen" viskerarmen skal presses nedi at den bare datt av igjen med en gang, så jeg tok et tau og lekte macgyver og hadde bare en visker, alså venstre visker fungere kun ved hjelp av et lite tau, har virka i over et år, men er ikke til å anbefale. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 det var en slakk mutter som var feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 herligt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå