Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp sandblåst og pulverlakkert alle mine caliptere, og jeg kjøpte også nytt repkit! :) så jeg bare sandblåste med alt på plass, bare teipa nippel og der bremseslangen gikk inn :) så når de var ferdig lakkert så "overhalet" jeg calipteren! Brukte rett og slett gammle stemplet og pakkningen som maskering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått lakkert klavene og montert bremser, studs og nye ABS-følere.

null_zpsec0f39f3.jpg

Har kjøpt et Fuel Starvation Kit fra Bimmerworld for å hindre at bensinen kutter i svinger ved mindre enn halv tank.

null_zps1a88aab2.jpg

Montering på gang

null_zps7fbff713.jpg

Har også byttet ut termostaten i oljefilterhuset med en oil diverter.

null_zps0c48bf39.jpg

null_zpsdaf03ae8.jpg

null_zps3e9b12fa.jpg

null_zps87389dd3.jpg

Kan skaffe slike for kr. 490,- + frakt.

Måtte prøvemontere en felg for å se hvordan det blir i forhold til nye hjulbuene

null_zps204e11ba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja, det er Federal. Kun for å ha noe å kjøre med før bilen er ferdig innjustert, da skal jeg kjøre med litt bedre dekk. :)

Er vell en god idé de! har du noen erfaringer med dekkene på våt vei eller?:) De begynner å bli en hel bil igjen nå?:))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen erfaringer med det, men har en kamerat som kjører med det på bane med sin E30, og han er fornøyd med dekket. Mye dekk for pengene, men selvsagt ikke like raskt som et dyrere dekk.

Er nok mye igjen før bilen blir hel, men det går heldigvis rette veien! :) Bestilt ny clutch i dag, så da kan man begynne å tenke på å få satt i motor i bilen etterhvert.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mine federal rsr er griseglatte på vått. De er vel 2 år gamle. Var helt ekstremt på e30meet i år, da det regna helt vilt. Når de først slapp litt så måtte man vente lenge før det fikk tak igjen.

Har du funnet ut hvordan s54en passer i e36 traversen? Må man flytte stabstaget? Går det da uten å modde bunnpanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...