Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Går ikke døm her under 8 min standard æ ? ;)

Gratulerer med fin bil, selv om det var jævlig surt at jeg ikke fikk ræva (pengene) i gir ang E30n, som jo er veien og gå, hehe

Jo, det gjør dem, men får kanskje justere ned tiden etterhvert. Greit å starte pent... :wink:

E30 er så 2010! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er så 2010! :lol:

E30 går aldri ut på dato. :mrgreen:

Han vet jo det han og, Tommy, men er jo bare en forsvarsmekanisme som slår inn vetttu 8) Fakta svir litt kan du si, letter du en E30 150 kg, så er du ikke bare lettere, men en av de LETTESTE :applause:

Når det er sagt, så kommer dette oppgulpet fra en som har råd til 1/3 325i fra 1986, som drømmer om både E30 M3 og E36 M3 :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er gææærn. :mrgreen: Har en fin 210 med 3.07 til deg hvis du føler den blir litt kort. ;)

Hahaheheho, de gærne har det godt! :lol:

Fikk bestil Alpina baklokk til diffen i dag. Den har fine kjøleribber, så da liker nok oljen seg bedre. Bestilte også Scorpion bakre "lyddemper", samt har fått pris på Supersprint mellomrør uten kat, så satser på litt godlyd etterhvert.. Fått pris på på Intrax 1K2 understell også, og kommer nok til å bestille det i morgen. Har trua på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av Supersprint katterstatter og Scorpion gir HØY lyd har jeg erfart. Målte standstøy på M3 compacten jeg hadde med dette på.

Og den viste 104 dB !!!

Så da blir du lite "poppis" på banen.

Jeg skiftet til Supersprint katterstatter med potte og da kom jeg ned på levlig nivå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skilt på bilen?

Selvsagt! :)

Og den viste 104 dB !!!

Jeg skiftet til Supersprint katterstatter med potte og da kom jeg ned på levlig nivå

Såpass ja... Får kanskje vurdere den med katterstatter i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...