HypeTraxX Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Heisann! Jeg vurderer et salg av sprett nytt turbo kit visst jeg får et bud jeg er fornøyd med. Dette består av: Turbo Grenrør Intercooler Trykkrør Silikon slanger Dyser Pakninger til grenrør og turbo. Her har jeg bare lagt til en 0,5l boks, så man ser størrelse på cooler og turbo På det nederste bildet her ser dere at det mangler litt deler. Intern wastegate fåes kjøpt hos KSR for 250kr og eksos flens til 280kr. Ellers kan man bygge til ekstern wastegate! Dysene er no Ford greier på rundt 300cc. Lurer på om det ikke var 340cc? De er hvertfall renset og har nye o-ringer. Grenrøret er ikke av det tykkeste ute på markedet, men det fungerer! Jeg har kjørt med dette turbo kitet før og smilte mye bak rattet Det er bare å slenge inn bud! Mvh Stian, Kongsvinger - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ingen som skal bygge turbo motor i vinter? Jeg har flere motorer liggenes om noen har lyst til å bygge et 2,7 bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Bare for nyskjerrighetens skyld; Ca. pris på det her da? Effekt kan man forvente ut av den turboen der da på et 2.7 bygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er jo helt nytt med dyser. Kan jo selvfølgelig selges uten! Men er 8000kr en reell sum da? Jeg kjørte med slikt oppsett for et par tre år sia. Der skjedde det noe som gjorde at turbo ladet max. Mellom 1,8 og 2 bar. Jeg vil hvertfall påstå at det runda 300 hjul hester. Men det er jo ikke sunt i lengden. Toppakninga gikk På et 2,7 bygg med Facelift stempler og kortere råder, så synker jo kompen. Da kan man jo mate på litt mer turbotrykk! Kanskje mellom 220 hjul hester og 300 motor hester hvis man safe`r litt med orginal innmat !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg ble fortalt at dette var et 400 hesters kit. Så man kan tyne ut en grei effekt for billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Noen som kan avkrefte eller bekrefte det jeg skrev lenger opp? I mine ører høres det realistisk ut, hvertfall Nå har jeg fått bekreftet at det blir handling av ny turbo vogn. Så da kan det hende jeg trekker salget da fronten bør bygges om på den nye bilen. ( Trenger hvertfall trykkrør og intercooler ). Men for all del, sleng ut et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hva betalte du for dette kittet da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Dét er desverre litt vanskelig å svare på! For jeg kjøpte det sammen med et lass av deler Alt fra motor i deler, dekk, spredere, lednings nett, slipesett, noe andre trim deler, bremser, service deler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Turboen som har A/R .50 komp.hus virka smått for 400HK motor. Men fint kit, skulle handla om penga strakk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fikk vite nå at gule Ford dyser blir brukt til 330 kit. Så det passer jo greit med kitet jeg selger Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Noen som kan avkrefte eller bekrefte det jeg skrev lenger opp? I mine ører høres det realistisk ut, hvertfall Nå har jeg fått bekreftet at det blir handling av ny turbo vogn. Så da kan det hende jeg trekker salget da fronten bør bygges om på den nye bilen. ( Trenger hvertfall trykkrør og intercooler ). Men for all del, sleng ut et bud Da er enda en ny turbo vogn kommet på plass, så da trekker jeg salget av dette turbo kitet! Som jeg nevnte over her, så trenger jeg trykkrør, slanger og intercooler. Turbo`n taes også vare på da jeg har helt lik i den ny innkjøpte bilen Men jeg kan selge grenrøret! 1500kr inkl frakt og 1000kr hvis du kommer å henter det Dyser 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå