Gå til innhold

E30 M20 turbo kit | Trekkes for salg

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vurderer et salg av sprett nytt turbo kit visst jeg får et bud jeg er fornøyd med.

Dette består av:

Turbo

Grenrør

Intercooler

Trykkrør

Silikon slanger

Dyser

Pakninger til grenrør og turbo.

nuo43vay2favsq8wyetx.jpg

Her har jeg bare lagt til en 0,5l boks, så man ser størrelse på cooler og turbo

js7sgvhzogexwtp52gbr.jpg

kvfbpk6axixpddvwudia.jpg

76bmfjnvmjcsjlmyszrp.jpg

På det nederste bildet her ser dere at det mangler litt deler. Intern wastegate fåes kjøpt hos KSR for 250kr og eksos flens til 280kr. Ellers kan man bygge til ekstern wastegate!

Dysene er no Ford greier på rundt 300cc. Lurer på om det ikke var 340cc? De er hvertfall renset og har nye o-ringer. Grenrøret er ikke av det tykkeste ute på markedet, men det fungerer! Jeg har kjørt med dette turbo kitet før og smilte mye bak rattet :)

Det er bare å slenge inn bud!

Mvh Stian, Kongsvinger - 92209310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt nytt med dyser. Kan jo selvfølgelig selges uten! Men er 8000kr en reell sum da? :)

Jeg kjørte med slikt oppsett for et par tre år sia. Der skjedde det noe som gjorde at turbo ladet max. Mellom 1,8 og 2 bar. Jeg vil hvertfall påstå at det runda 300 hjul hester. Men det er jo ikke sunt i lengden. Toppakninga gikk :P

På et 2,7 bygg med Facelift stempler og kortere råder, så synker jo kompen. Da kan man jo mate på litt mer turbotrykk! Kanskje mellom 220 hjul hester og 300 motor hester hvis man safe`r litt med orginal innmat !? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan avkrefte eller bekrefte det jeg skrev lenger opp? I mine ører høres det realistisk ut, hvertfall :)

Nå har jeg fått bekreftet at det blir handling av ny turbo vogn. Så da kan det hende jeg trekker salget da fronten bør bygges om på den nye bilen. ( Trenger hvertfall trykkrør og intercooler ).

Men for all del, sleng ut et bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan avkrefte eller bekrefte det jeg skrev lenger opp? I mine ører høres det realistisk ut, hvertfall :)

Nå har jeg fått bekreftet at det blir handling av ny turbo vogn. Så da kan det hende jeg trekker salget da fronten bør bygges om på den nye bilen. ( Trenger hvertfall trykkrør og intercooler ).

Men for all del, sleng ut et bud :)

Da er enda en ny turbo vogn kommet på plass, så da trekker jeg salget av dette turbo kitet! Som jeg nevnte over her, så trenger jeg trykkrør, slanger og intercooler. Turbo`n taes også vare på da jeg har helt lik i den ny innkjøpte bilen :)

Men jeg kan selge grenrøret!

1500kr inkl frakt og

1000kr hvis du kommer å henter det :)

Dyser 500kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...