HypeTraxX Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Vurderes solgt til rett pris! Dette er da Speedline Mistral i 17" på 4x100. 3 delte, skrudde kantfelger. 2 stk er 8", mens de to andre er 9" breie. Innpress veit jeg desverre ikke, da jeg ikke finner det noe sted. Men jeg leste et sted at en 9" 5x120 felg hadde ET på 44. Og det tipper jeg stemmer ganske så bra! For på E30`n min må jeg hvertfall spac`e 20mm for at felgen akkurat ikke skal touche fjøra uten dekk. Så planen min var / er å kjøpe skrudd spacer på 35mm ved bruk på E30! Jeg har fått dem restaurert slik jeg vil. Og da ble det dark silver senter. Kopper fargede skruer og polert kant. Så disse er 100% utstillings klare! EDIT: Da har felgene fått på seg bokstavelig talt lite gummi! Det ble bare kjøpt inn noen Nankang dekk for og få de på bil til E30Meet. Felgene foran har fått seg 185/35x17 og de bak har 195/40x17. De er sjokket på og fylt med 60 pund for at de skal holde seg. De er kun kjørt 2 runder på Rudskogen da alle bilene skulle bli tatt bilde av i 50kmt. Jeg gjorde som skrevet over her, at jeg kjørte med 35mm skrudd spacer. Men bak ble det 50mm til slutt for at det skulle stikke ut like langt bak som foran! Det er masse støv på dem da jeg har oppbevart dem på alt fra verksted, stue og boder! Minste pris er 20`000kr før jeg evt leverer de til neste eier. Mvh Stian, Kongsvinger - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Rått Gratis bump fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jo, takk for dèt! Passer jo perfekt om du handler inn dissa til den ny inkjøpte E30`n din da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Blir litt 'mye' for min E30 Passer seg best for 2-dørs, gjerne m-tech II! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hinter du til E30`n min, og at jeg ikke bør selge? Hehe Det er nok sant det at det blir litt mye på en helt orginal bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Helge Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Helge Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Nå som nissen har vært litt rundt omkring i Norges land, kanskje noen har fått litt ekstra uventa cash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratis bump ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå