glue Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei, da jeg skulle kjøre hjem fra skolen i dag og slo på lysene merket jeg at det ikke kom noe grønt lys i dashbordet for tåkelys. Gikk da ut og sjekket, men var ikke lys i noen av tåkelyktene (alt av annet lys fungerer fint) hva kan være problemet? fant ikke den riktige sikringen da det står på tysk :s noen som har råd? pærene er ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 bruk google translate og finn ut kva for ein sikring som går til tåkelysa, og skift den. sikringen eg VELDIG tynn, va vertfall de på min:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Bare se ovenifra om det er noen tråder/stanger som er røket i sikringene. De koster nesten ingenting å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 var kortslutning i ledningene til ene tåkelyset, sikringa røk med en gang jeg satte i ny. men problemet er borte og stuket er rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå