BMW_BOY Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som vet hvor høytaler til PDC sitter på en E36? Min har sluttet å si pip pip, den var litt hås ei stund, men nå er det helt stille. Frykter den er død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Sitter enten under rattet vis det er sedan eller bak i de lukkede rommene vis det er touring. Husker ikke helt hvilke side. Sikker på at det ikke er en pdc sensor`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Det er en Coupe, Når sensor er def, så piper den konstant. Ser det sitter en høytaler i plata rett over pedalene. Er det denne som gir lyd fra PDC? Eller er dette gong fra ute-temp varsler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Det er jeg ikke helt sikker på. Husker ikke om pdc bruker samme høytaler som gongen. Har vært borti et par ganger at den ikke piper i det hele tatt. Virka som at det kommer ann på hvem sensor som ryker noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Når jeg kjøpte bilen, da pep den hele tiden og da byttet jeg to av sensorene bak, og vips så var den i orden igjen... men etter hvert så ble lyden skurrete og nå er det helt stille, skulle tro det var høytaleren og ikke en sensor igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå