SST Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hei, folkens! Trenger litt tips her. Har googlet en del rundt problemet og funnet ut en del. Men det ser ut som at de fleste som har opplevd dette problemet har selv ettermontert xenon i hellys. Jeg har forøvrig helt originale lys på min med kun xenon i nærlys. Problemet er som følger....for en god stund tilbake merket jeg at det ene xenonlyset mitt begynte å blinke litt. Slik drev det på en stund, men ble med tiden værre. Gikk så til innkjøp av nye pærer (Phillips) da jeg antok at det var dette som var problemet. Det var det tydeligvis ikke, da problemet bare har blitt værre i det siste. I starten kom disse symptomene gjerne etter en god times kjøring, mens nå er stort sett ett eller begge kjørelysene døde til en hver tid. Har hørt om alt fra dårlig batteri til ballaster osv. (Har ikke tenkt så mye på dette i sommer da det er lyst til en hver tid, men nå som mørket kommer så er det noe plagsomt Hva er det hotteste tipset blandt ekspertene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå