Kenkar Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei. Min kjære M52B20 har begynt å lage en kvitrelyd. Den er ganske svak, men den er der. Jeg har lett en del på nett, og fant denne videoen her: Høres ut som denne lyden, bare noe svakere. Hva er "pulley" og er det en hastesak å fikse? Håper noen med mere peiling enn meg kan komme med et hjelpsomt svar
mudbug Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei. Min kjære M52B20 har begynt å lage en kvitrelyd. Den er ganske svak, men den er der. Jeg har lett en del på nett, og fant denne videoen her: Høres ut som denne lyden, bare noe svakere. Hva er "pulley" og er det en hastesak å fikse? Håper noen med mere peiling enn meg kan komme med et hjelpsomt svar Denne er idle pulley som er over dynamoen. Det er bedre å ta av viftereim og spinner på hjulene, så hører du ulyd.
Kenkar Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Burde jeg skifte disse ut da mener du?
mudbug Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Burde jeg skifte disse ut da mener du? Det er 3 hjuler total, så må du ta av vifterreim og belte til A/C. Spinner du disse hjulene. Hvis den spinner fritt, så er den gåen. Her kan du se hva jeg mener:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå