Madde Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Hei godtfolk! I går gikk bilen min tom for bensin mens bensinmålern min viste at det fortsatt var litt bensin igjen, og kjørekomputern viste ca 70km igjen på tanken. Snakket litt med en mekaniker på Bavaria, han nevner at dette mest sannsynlig er snakk om følern i bensintanken. Det jeg lurer på at om man kan finne ut om det garantert er dette ved hjelp av OBC Instrument test for dashbord/instrumenter. Som i denne videoen.. Lurer nemmelig på om feilen kan ligge i selve instrumentet og.. og om denne testen også nullstiller/kalibrerer intrumentpanelet, eller om den kun sjekker for feil der. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan gå frem? og om den OBC diagnosen vil hjelpe meg?
andy91 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Kan være greit å skrive hva slags årsmodell og bil det er snakk om Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Madde Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Ah! ja det er kanskje en ide! BMW e46 2002 316ti motor er n42b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå