Gå til innhold

535iA selges etter 14 års eierskap


eee
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ble kjøpt i 1998. Har vært kjørt forsiktig av voksen person siden da (ca 60år). Svært godt vedlikeholdt innvendig. Nybilfølelse innvendig med strøkne skinnseter. Skinnsetene er tøffe med hvert sitt armlene. Bilen har orginalt M5-ratt (ekstra brukt sportsratt kan medfølge, største kjørecomputer, klimaautomatikk, orginale Alpina-felger (235/45+255/40-17) og sportseksos som gir den rette BMW-lydopplevelsen uten at det bråker for mye. Orginale vinter-felger med dekk følger med. Kan også følge med Rondell 58 17"-felger. Facelift med hvite blinklys, ny grill og panser. Har diffsperre. Den typiske rusten i nedkant av dører og langs underkant av skjermer/hjulbuer må vedlikeholdes hvert år. Det er synlig rust slik bilen står nå. Service og oljeskift er utført jevnlig, i det siste hos Autopower DA i Oslo. Bilen selges fordi har kjøpt ny bil, og at motoren begynte å gå ujevnt for ca en måned siden. Autopower DA mener bestemt at det er en vipparm som er ødelagt. Har fått prisoverslag på jobben på 10-15 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25000 er utgangspunktet. Litt vanskelig å vurdere prisen synes jeg selv om jeg har hatt 4 forskjellige E34 opp igjennom tiden. Ønsker å bruke minst mulig tid og ressurser på å selge denne. Det er gode muligheter til å få se på den nå til søndag - håper å bli kvitt den da. Det lønner seg ikke for meg å bruke flere timer på å prøve å få noen ekstra tusenlapper. Alt fungerer bortsett fra vipparmen, men er jo rust i underkant av skjermer. Med litt rustsliping, sparkling og hobbylakkering så vil den se ganske strøken ut - i hvert fall på noen meters hold:-) Hvis jeg sammenligner med andre 535 som annonseres den siste tiden, vil jeg si at denne er ganske velholdt. Særlig innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY PRIS!

Selges for kr 15 000 uten Alpina-felgene. Kr 20 000 med felgene. Uansett så følger det med sommerhjul - Rondell 58 17" felger med superbred "leppe". Orginale vinterhjul følger også med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...