liinpia Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hvordan lufte hydraulisk clutch på bmw e34 525 ?? har prøvd og trøkke inn og ut clutch pedalen men merker ikke noe forskjell og løsnet lufte nippel på slave sylindern.. må lufte siden slave sylindern var gåend og jeg har byttet til en ny en. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 skkru ut slavepumpa, åpne nippelen på pumpa, klem stemplet helt i bunn, stram nippel og la den sige ut igjen, gjenta 4-5 ganger og monter pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg åpnet nippelen, så brukte jeg ei flaske til og presse gjennom væsken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liinpia Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liinpia Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 er ikke noe motstand i pedalen så klarer ikke og pompe no ijennom. men d bilde du viser har du tatt av en slange fra beholdern før og presse d ijønnom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 ja, tok bare slangen av beholderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå