MeSs Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Som topic sier, hvor lang tid bruker egentlig Biltilsynet på å svare på en enkel ombyggingssøknad? Bør man mase litt? Sendte søknad i Juli... Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 alt fra 2 uker til 3 måneder er min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg limer inn en lite sitat fra IRC jeg.. driftern min har fått godkjent ombygging til 3 rotor hos biltilsynet klarsignal på søknaden ekke det litt fail når den har ls1 turbo? eller skal du skifte motor igjen? hehe gjør nok ikke det var søkt om det for 4 år siden fikk svar nå Sikkert ikke normen akkurat, men det viser jo hvor dårlig systemet kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fikk svar etter 1 uke, sendte direkte til ombyggings gruppen i oslo Edit: Søknaden ble godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hmm, ja jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet da.. Noen er heldige og noen er uheldige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå