Crusleif Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Selger min spreke BMW E36 med ett tungt hjerte fordi vi trenger en større bil. Den har vært en svært god og driftsikker bil for meg, den er fast i daglig bruk og er blitt brukt som familie bil i mitt eie. Har tuv papirer for godkjent senk på bilen, men ikke med det senkesettet som står på, men den ble EU godkjent sist med den senken som står på nå. Termostat, termostathus og vannpumpe og bremser forran ble byttet i fjord vinter. Noe rust i hjulbuene som er blitt sparklet å lakkert og litt rundt omkring Noe plukk før eu kontroll må beregnes på en 96modell.. det jeg vet om er: *bremser bak *1 ny pære til xenon lys *1 pære til grøftelys * bilen kan risete litt av å til når jeg svinger litt til den ene siden i høy hastigehet, snakket med en mekaniker om dette, og uten å ha sett på saken mente han at dette var en foring *litt lakkfeil på fører dør og på panser Utstyr/Info: *Bostongrønn *Full M-tech pakke som inkl: -M3 frontfanger inkl M3 leppe -M3 bakfanger -M3 sideskjørt -M3 sideslister -M3 speil nye (ikke montert/lakkert) *Sort taktrekk *3-eiket sportsratt *El.ruter/speil *Sportsseter i delskinn *M girkule i skinn *Org. BMW gummimatter *17" orginale M3 felger *AC Schnitzer sportseksos *Åpent konfilter (orginalboks følger med) *2 år gamle FK frontlykter *Xenon hid kit *cd-spiller med aux tilkobling *Hvite blinklys rundt *Grøftelys *Nakkestøtter bak *Nedfellbare bakseter *Spax justerbart understell (trykkjusterbart og høydejusterbart *Justerbare tårnlager *2stk sommerdekk Bilen står i Kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Prestkvern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tenkte egentlig bare på å se hva jeg fikk av bud, men tenkte vel ca 40-50 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kan gå for 38.000 om den blir henta i helga =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Prestkvern Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 får tenkee påå det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusleif Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Eller har du ett bud? =) litt keen på å få den vekk da jeg har funnet meg en ny bil som jeg ikke får kjøpt før jeg får denne vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjuvi Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå