freddypimp Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 har da byttet motor fra 2.5l til 2.8l men motoren starter og går skikkelig dårlig. må holde full gass for at motoren skal gå, og da går den cirka på 800rpm eln, slipper jeg gassen dør den. forrige eier mener at motoren gikk når han tok den ut av bilen hans, jeg satt i motoren i bilen min ca 1 uke etter at han tok den ut av bilen sin. har byttet til el-nettet jeg fikk med, bytta til coilen jeg fikk med bytta til luftmengdemåleren jeg fikk med, bytta hjerne, bytta de 2 boksene som er kobla opp mot coilen/fordeleren. bytta bensinpumpa, kanskje denne ikke er sterk nok? virker som motoren går på 3-4 sylindre? har ikke veldig mye peiling på motor. legger ved en film om jeg klarer hvordan får jeg lastet opp film? ptøver og legge opp på youtube, også legger jeg ved link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hvis det er denne du henta i hokksund har jeg video av tomgangen like før jeg tok den ut, da gikk den fint. Syntes dette er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Høres ut som den ikke går på alle sylinderene, har du sjekka at alt av tenningsdeler sitter bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddypimp Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 er den motoren jeg kjøpte av deg ja i starten hadde jeg problemer med å få start på bilen, men det var bensinpumpa som hadde slutta å fungere. men har lagt opp en ny ledning med bryter + en annen bensinpumpe. så nå starter den som du ser, men det er noe rart :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Merklig at den funka fint når jeg tok deb ut, men ikke når du monterte den akkurat likt som den var hos meg. Har du sjekka pluggledninger å plugger? At alt sitter som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddypimp Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 får prøve og ta en sjekk imorra, ta med meg en kamerat, som kan ta ut en og en plugg ledning når den står og går, og sjekke, evt måle strøm i dysene. har ikke rørt fordelerlokk eller pluggledninger siden jeg henta motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kan hende noen pluggledninger har løsnet ved eller etter demontering. Kan også sjekke pluggene, vet jo aldri om de er dratt til, jeg har ikke rørt noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Bytt plugger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå