RuneH Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Selger garasjebilen, se annonse på finn for mer info. Hva tror dere om prisen? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37565780 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Prisen på bilen er vel grei, det er vel heller pengene man må legge ut, for så å søke om å få tilbake halve (alternativ) som ikke er grei. Pen bil, lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg synes prisen er grei! Bare og vente til den blir veteran. Da er d jo så og si gratis;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Flott bil Har den vert vist på biltilsynet? Hva sier dem til trimmingen av motor? Har du målt avgass på bilen? Har du eventuelt originaldelene til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 hva i all verden har dette i en annonse å gjøre? bilen selges vell som på bilder og slik den er? avgass har vell heller ikke noe å si bare den er fin på tomgang, noe den garantert er. org dela som er byttet ut her er jo heller overhode ingen verdi sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Nei, den har ikke vært vist på biltilsynet eller målt avgass. Tenker du på original bremser, kam, luftfilter boks etc? Dette har jeg i tilfelle ikke.. Verdien i bilen mener jeg ligger i et tilnærmet feilfritt karroseri og interiør, samt at det er en original M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå