m3ern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hei Noen som kan tenke seg og bytte i denna ? Bilen er en 1995 mod, nå gått 244 tusen men dette vises ikke på bilen. Bruker verken olje eller vann. 99% rusfri kan jeg også si Er montert M3 speil M3 framfanger M3 Sideskjørt, nye følger med M3 baklys, men disse er ikke koblet til nå Bakrutesenker Effektanlegg Kn filter i luftfilter boks Senkesett fra apex som er godkjent Exenon i nær og grøftelys Fine stoffseter uten slitasje Eu godkjent til 2014 Men bare og sende pm før mer info og bedre bilder;) Hær er et bilde av bilen med vinterluggan Er neste helt nye vinterdekk og felg på bilen, brukt maks 2 måner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ingen som har en 520-525 som vil bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Pris? Interisert i 1978 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 raynik: Nei det blir nok før gammelt, men takk før tilbudet mirakeke: Hadde tenkt meg rundt 37 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hei! har en bmw e34 520iat som jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med.. er gåen toppakning da.. men det tar jo ikke lange tiden og ordne, men har ikke tid pga skolegang.. er nylig senket 50/35 ikke skrevet inn i vognkort enda men papirer er med. nylig tatt tectyl under og kanaler igjen. skulle på eu i september, men har ikke hadd tid til og gjort det, vil tro den går rimelig greit igjennom. ekstremt lite rust på den. jekk fester er bra. er en 1994 mod, og det er facelift fronten på den, sjåfør setet er slitt midt på sitte puten men er med en ny sitte pute så er evt bare å bytte trekk, eller hele puten kommer ikke på noe mer i farta, kan sende etter bilde om du vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissa1994 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Solgt??Har en 520 ia gått 275 tusen 1992 mod fult kjørbar, lekker kjølevæske. men det er fra ene slangen til radiatoren, og gåen viskosekobling så den går varm på sommeren på bykjøring, 4 nye sommerdekk litt over 2 mnd gamle. nylig bytta bensinpumpe og plugger. starter uansett vær, og bytta olje og filter i sommer. sku hatt bytta olje på gearkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå