Nicklas Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Hver gang jeg skal slå på sete varmere i min BMW 520ia 2002 modell, så tar det ca 3 sekund, så slår den seg av igjen automatisk, har sjekket og det er 25 ampers sikring, og den ryker med en gang etter at jeg bytter ny sikring igjen. Noen som vet hva det kan være? Håper på og få orden i det, kong vinter nermer seg og jeg har skinnseter:p
a100abt Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Hver gang jeg skal slå på sete varmere i min BMW 520ia 2002 modell, så tar det ca 3 sekund, så slår den seg av igjen automatisk, har sjekket og det er 25 ampers sikring, og den ryker med en gang etter at jeg bytter ny sikring igjen. Noen som vet hva det kan være? Håper på og få orden i det, kong vinter nermer seg og jeg har skinnseter:p Forsøk å koble fra kontakten på setet. Dersom den da ryker, har du feil i reguleringsenhet eller kabling til setet. Dersom den ikke ryker, så må feilen ligge i setet, og da er det nærliggende å tro selve elementet er gåent. Trolig kan disse skaffes nye. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Nicklas Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Takk! Er kontakten under setet? Skal undersøke det, tusen takk for god hjelp!
a100abt Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Takk! Er kontakten under setet? Skal undersøke det, tusen takk for god hjelp! Vet ikke eksakt hvor den er, men VAG som jeg er mer kjent på har i alle fall kontakter slik at setet kan tas ut Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Nicklas Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Får vel bare leite, så finner jeg vel det til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå