Star33 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hei Har litt duggproblemer I bilen min, serlig når det regner her I Bergen,,, men med ei gang jeg setter på autoclimaen så går det vekk,,, har renska opp I boksen der hvor friskluftfilteret er og seff nytt pollenfilter, men alikevel er det dugg, kjenner når eg slår av klima så kjenner jeg en svak damplukt akkurat som når du koker vann ikke lukt fra kjøleveske, men alikevel har jeg en svak mistanke om det kansje kan vere varmeregisteret inne I bilen,, kjenner og en svak kjøleveske lukt ute ifra motorrommet men den broker ikkje mye kjøleveske heller,,,,, har dere o store guruer noen tips eller erfaring med dette,,,, har lyst og bli kvitt dette problemet,, fordi som sagt bor jeg I Bergen og her er det litt regn I lufta kvar dag,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 sjekket om gulvteppene dine er våte? står luftgjennvinning av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Klima skal være på hele året,fjerner dugg om vinteren og kjøler om sommeren,er den avslått i lengre perioder vil pakninger tørke så ting begynner å lekke ,pluss at viftemotstand blir lett overopphetet,og etter hvert defekt.har aldri hatt den avslått på 13 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 er ikke fukt I gulvtepper eller og luft gjenvinning er av ja,,,, Med tanke på og ha på klima heile året blir det ikkje større forbruk av drivstoff da? og slutter ikkje klimaen og virke hvis det er under 5 varmegrader då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 skitne vinduer dugger veldig mye mer.. gjør de skikkelig rene så har du prøvd det også og vinduene blir rene og fine..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 kansje eg får kjøpe meg eit skikkelig vaskemiddel til rutene da,,, er det andre som har noen innspill kva det kan vere så berre kom med det,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå