thomasoslo Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hei - hadde store planer om å installere en DICE mediabridge 1500 i min 318i, 2001 Coupe (e46). Nå viser det seg at jeg trolig trenger en type overgang fordi bilen har ikke cd-veksler. Jeg har demontert cdspillern og sett på kabelen der, det ser ut til å være en mye mer komplisert terminal enn disse 3 og 6-pins kablene som omtales i Mediabridge manualen. Er det noen som har noen tips her? Legger med bilde av kabel bak på cdspiller. Jeg forsto det slik at via en "y-kabel" kunne man hekte seg på den eksisterende terminalen og få koblet til cdspilleren som før men med mediabridge i tillegg... Setter veldig pris på tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasoslo Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ser dårlig ut, mangler visst opplegg for cdveksler... Bagasje, høyre side (ved tanken): Bagasje, venstre side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå