perre Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 hei. Har kjøpt meg en bmw e32 750il '92. Men har et problem.. Når jeg kjøpte bilen, så hadde den stått stille i 3 år.. Når jeg startet den, gikk den helt fint, til motoren fikk driftstemp, da begynte den å fuske å gikk ikke på alle syl, og tilslutt stoppet den.. Så ventet jeg til dagen etter, da gikk den fint når den var kald igjen, men la fra seg en vegg med hvit røyk når jeg kjørte.. Så når jeg parkerte igjen, så ble det bare samme tull som gårdagen(stoppet).. sikkert veeeldig mye kondens i tanken.. Men grunnen til at forrige eier parkerte bilen, var pga. at den fusket og stoppet når den ble varm. Noen som har forslag om hva dette kan være?
perre Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 har prøvd å dra ut kontaktene av begge lmm, men det hjalp ikke..
perre Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 virkelig ingen som har noe forslag? her ser dere hvordan den oppfører seg etter den har blitt varm.. ryker hvitt
karel2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 utlufting til oljen... osv ventil eller hva det kalles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå