BMWsideways Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 http://www.tu.no/motor/2012/06/23/malt- ... per-straff Noen som veit hva som er gjort med denne "320"'n? Er det en her inne sin? Vil gjerne se hvordan denne ser ut 280km/t toppfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 haha, å dæven! De krever en halv million i erstatning. Snakk om å snyte staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gammel sak, og synes det kravet deres var latterlig. Men jeg grublet lenge på hvordan de har forandret på akselavstanden, og også på hvordan en 320i når 280 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hørt om Juger'n? Du kan jo ringe han å spørre hva han har gjort http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId= ... gId=558481 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 320i ombygd til 3.2 M3 med deler fra cab gir vel tallene som blir oppgitt skulle jeg tro? Edit: ble ikke så stor forskjell vist.. Men toppfarten er jo ihvertfall ikke ett problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 320i ombygd til 3.2 M3 med deler fra cab gir vel tallene som blir oppgitt skulle jeg tro? Edit: ble ikke så stor forskjell vist.. Men toppfarten er jo ihvertfall ikke ett problem Hvorfor deler ifra cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Den har 1cm lenger akselavstand, så de kan jo ha overbevist de om at det er derfor, men det mangler jo fortsatt 5cm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Den har 1cm lenger akselavstand, så de kan jo ha overbevist de om at det er derfor, men det mangler jo fortsatt 5cm... Så 3.2 cab har lengre akselagstand en de andre 3.2? Er det ikke bare bærearmene forra ifra (alle) 3.2 som er lenger fremme?(mere caster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ja det er sikkert sånn Bare husker jeg søkte opp akselavstander ifbm ett kjøp og cab var oppgitt med 1cm lenger, men da var det sikkert en 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå