bongt Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 hei har noen et svart skinn baksete til en bmw e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 sedan? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Sedan, ja Helt og pent, er av typen uten nakkestøtter. Ligger lagret, men kan prøve å få sendt deg bilder så kan du jo komme med et bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 ja gjør d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 men så e d jo d med frakta da ? e d mulig å sende sete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Går helt sikkert an å få en langtransport til å ta det med. Jeg har fått fraktet det meste fra småtteri til E34 touring med lastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 jeg har fortsatt et til overs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Er bare å pakke det å sende med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå