jojr Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Sitter å skal bestille dempere og fjærer til bilen. Så der jeg på koed at de har et komplett sett med 50mm senk til ca 4000 kr Noen med erfaering på supersport er det grei kvalitet. Det er kanskje litt mykt
DragonsHeaven Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Hadde Supersport på min E39 foran, der var den også senket rimelig drøyt. Dønn stabilt på veien! Både fjærer og dempere. Kunne ikke senke bak pga nivåreg. Vil også tipse deg om den tyske ebaysiden da du fort kan tjene en tusenlapp på å handle der.
JulianS Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Har kjørt en e36 coupe med supersport coilovers, søppel etter min mening! kjøp ordentlige dempere så sparer du heller på fjærene
jojr Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Har kjørt en e36 coupe med supersport coilovers, søppel etter min mening! kjøp ordentlige dempere så sparer du heller på fjærene Har bestillt deler for rundt 10000 nå så da er det selvfølgelig greit å prøve å spare litt. men hva med supersport fjærer og alko gas dempere eller så har jeg noe som funker i vinter.
JulianS Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 om det stør supersport eller öhlins på fjærene spiller nok liten rolle..
eriksen76 Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Har komplett supersport justerbart senkesett på min E46, får ikke en finger inn mellom dekket og hjulbuen, men fortsatt rimelig god å kjøre med uten subbing o.o
JulianS Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 ja er ikke ubehagelig å kjøre med, men er noe skikkelig dritt, null feste.
T.H.O Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 ja er ikke ubehagelig å kjøre med, men er noe skikkelig dritt, null feste. Må få deg bedre dekk da vet du
JulianS Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Trur du skal prøve å kjøre noen runder med supersport på bane jeg
Gjest Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Supersport er ganskre stivt.. Hadde det på en 528i E39.. Kvaliteten er vel ok.
jojr Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 takker for svar, jeg prøver fjærene fra supersport og bilstein dempere
JulianS Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Klokt valg! Virker som folk tror at stivt er bra? det er stive fjører og dempere som ikke er litt samstemt..
jojr Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Klokt valg!Virker som folk tror at stivt er bra? det er stive fjører og dempere som ikke er litt samstemt.. Nå er jeg i den situasjonen at jeg faktisk skal heve bilen litt (som sikker for noe er å banne i kjerka her inne) aner ikke hva som står på av senkesett på bilen nå, men den er litt for lav, ikke ubehagelig å kjøre men, den er så myk at den slår nedi på dårlige veier, mest sansynelig er det satt på alt for lave fjører og orginale dempere. så treffer manen dump i sving har jeg merket at plasten under bilen skraper nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå